2013年8月1日 星期四

正向信念~創造生命的奇蹟


I am a powerful pregnant woman filled with birth wisdom. 
I do the dance of giving birth for myself without regard for what other people think. 
I love myself. 
I love my baby. 
Now is my time to own my birth. 
Now is my time.
我是一個有力量的女人且擁有生產的智慧。
我在生產這方面堅持自我而不會後悔別人怎麼想。
我愛自己
我愛我的寶寶
是時候開始"我"的生產了
"我"的

沒有留言:

張貼留言